Pek Fleksi Safi Shayla Pilihan Aku .

Setiap wanita menginginkan rambut yang sihat dan cantik kerana ia adalah salah satu mahkota yang terdapat pada setiap wanita . Dengan penampilan Pek Fleksi Safi Shayla , wanita tidak perlu risau lagi apabila bertudung kerana ia mampu untuk memberi kesan yg baik kepada si penggunanya .

Korang tak perlu risau bilamana terpaksa memakai tudung seharian waktunya kerana Safi Shayla mampu mengatasi masalah rambut berminyak sekaligus merawat rambut rosak kerana ianya diperkaya dengan Habbatus Sauda .
Safi Shayla kini muncul dengan Pek Fleksi di mana Safi Shayla Pek Fleksi ini memudahkan para pengguna samada boleh menggunakan terus atau digunakan sebagai pek isian semula ataupun sebagai pek kembara. Safi Shayla juga melengkapkan kehidupan seorang wanita bertudung moden yg sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik . 
Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu Safi Shayla Pek Fleksi dikekalkan sama dengan format asal Safi Shayla pek pam dan botol , agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini . Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa ke mana sahaja . Malah , pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang .

Haa , sesuai sangat dengan aku sebabnya i is selalu balik kampung kan . Memang i is usung pek fleksi ni je lah . Tak payah nak bawak yg botol . 

So korang boleh pilih mana satu yg sesuai dengan korang . Terdapat 8 jenis kesemuanya :
- SAFI Shayla Hitam Menawan 
- SAFI Shayla Segar Bermaya 
- SAFI Shayla Anti Kelemumur
- SAFI Shayla Itch Kontrol
- SAFI Shayla Kawalan Minyak
- SAFI Shayla Kawalan Rambut Gugur
- SAFI Shayla Kawalan Rambut Rosak
- SAFI Shayla Licin Terurus
 
Korang boleh dapatkan Pek Fleksi Safi Shayla ni di mana-mana pasaraya seluruh Malaysia hanya dengan harga RM14.65 . Atau utk mengetahui maklumat lanjut berkenaan dengan jenama SAFI , korang boleh terjah details di bawah :

Facebook SAFI : www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram SAFI : @safimalaysia
Youtube SAFI : www.youtube.com/safimalaysia

1 comment:

  1. Salam singgah sini dik meeya....akak pun guna Shayla yang botol warna pink....nanti dah habis baru nak beli pek Fleksi ni...

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz