Selamat Tahun Baru 2016 .

1/365 . Entry pertama di tahun 2016 . Selamat Tahun Baru korang semua ! Alhamdulillah , syukur . Masih diberi peluang untuk merasa tahun baru . Hehe . Ikutkan malam tadi nak keluar tengok bunga api , tapi lepas solat Isyak aku terus tidur . Sedar sedar dah tahun baru pun . Itu pun sebab housemates berlari dalam rumah pergi ke tingkap untuk tengok bunga api . Almaklumlah , rumah depan Icity kennn . So tengok dari rumah jea . Berdentum dentum aku rasa dinding bilik . HAHA . Takut pun ada .

Jadi apa azam korang ? Dan apa azam aku ? Ada ke azam aku ? Phewww . Tak banyak yang aku harap , cuma semoga di tahun baru hidup ini lebih diberkati , keluarga dan orang orang yang sayang sentiasa dilindungi dan dirahmati oleh Allah . Dipermudahkan segala urusan aku . Dimurahkan rezeki . Dan semoga zaman bujang akan tamat pada tahun ni . Ehh--
Dan untuk korang , aku ucapkan semoga semuanya akan run smoothly . Dipermudahkan segala urusan jugak . Tutup buku lama , kita buka buku baru naa . Yang buruk kita tinggal , yang baik kita buat panduan . 

Bye 2015 dan Hye 2016 ~

1 comment:

  1. Salam singgah petang dik meeya...Selamat Tahun Baru 2016..dan semoga di tahun baru dan tahun² berikutnya akan sentiasa berjaya dan semoga di permudahkan segalanya...

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz