SANG LELAKI


Lelaki ni kadangkala bukan nak sangat wanita cantik ,

dia nak wanita yang boleh jaga diri dia selepas kahwin .



Jaga makan minum dia ,

jaga pakaian dia ,
jaga kebajikan dia yang lain .

Balik kerja isteri sambut ,
balik kerja makanan dah terhidang , air tangan isteri .
Balik kerja pakaian dah tersusun rapi .

Semua siap , tak perlu suruh lagi .
Betul tak ? Kan ?




" Aku harap bilamana dia halal untukku ,
 aku mampu jadi yg terbaik untuk dia ."



Cinta itu letaknya di hati dan hati itu milik Allah .
 Tidak mungkin kita dapat menyentuh hati seseorang tanpa izin Allah dan jika Allah tidak mengkehendaki .

2 comments:

  1. Yup jadi diri sendiri..pndai kite nk pikat laki mcm mne..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...jgn hipokrit krik krik krik krik... hihi ~

      Delete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz