MAKE DU'A




Awak ,

Biarlah mereka nak kata kita yang bukan-bukan , 
yang penting jangan dengar cakap orang . 
Kita tahu apa yang kita perlukan dan kita tahu kita dah saling sayang . 
Yang penting , kita ada matlamat yang sama iaitu sama2 ingin membina masjid . 
In sha Allah , tak lama lagi :)



Doa Saidina Ali disaat jatuh cinta dgn Fatimah .

" Ya Allah , Kau tahu , hati ini terikat suka akan indahnya seorang insan ciptaanMu Tapi aku takut , cinta yang belum waktunya menjadi penghalang ku mencium syurgaMu . Berikan aku kekuatan menjaga cinta ini , sampai tiba waktunya , andaikan Engkau pun mempertemukan aku dengannya kelak . Berikan aku kekuatan melupakannya sejenak . Bukan kerana aku tak mencintainya tetapi aku sangat mencintainya . "

7 comments:

  1. kak meeya, tula liz pn penat org ckp bkn bkn. tu yg this time liz still hide ralay liz. da masa ni hulur kad je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... hanya beserah pada Yang Esa ye liz :)

      Delete
  2. Betul tu kak. Wat lek wat kool. Biar jelah org nak cakap apa. Allah ada

    ReplyDelete
  3. singgah blogwalking di blog ini. . .. jom baca artikel baru:

    Azwan Kombos Dedah Hefny Rampas Kekasihnya Nad Zainal
    http://syokbah.com/azwan-kombos-dedah-hefny-rampas/

    Pesawat MAS Kena Langgar Lagi, Kali Ini Kenderaan Bagasi
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/pesawat-mas-kena-langgar-lagi-kali-ini.html

    PELAJAR TINGKATAN 3 SANGGUP MELACUR DI KG AIR, KOTA KINABALU
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/pelajar-tingkatan-3-sanggup-melacur-di.html

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz