MATAakuBUKANmataKAU . . .

Since minggu lepas , kelopak mata kanan belah atas asyik dok berkedip sniri . Kalo org utaQa cakap " dia dok Qejit sniQi  " ~ Dgr dari merata celah , selalu nya kalo anggota dok begerak sniri ney ada petanda dia . Nak pecaya pun tak bole sgt . so , try jugak tanya dgn cik google . Kebanyakan nya bg jawapan yg sama mcm yg ak share kat bawah ney : 


~ KELOPAK MATA ATAS KANAN BERGERAK-beroleh kewangan * betul ke ? kalo betul Alhamdulillah . HAHA ~

~ KELOPAK MATA ATAS KIRI -melihat perempuan

~ KELOPAK MATA ATAS KIRI BERGERAK-anda akan berjalan jauh

~ KELOPAK MATA BAWAH KANAN -hendak menangis

~ EKOR MATA KANAN BERGERAK-menerima kedatangan org jauh

~ EKOR MATA KIRI -mendapat sedikit kepayahan

~ BIJI MATA KANAN BERGERAK-akan menangis dalan bercinta

~ BIJI MATA KIRI -gembira dihati

~ KENING KIRI BERGERAK-beroleh kelapangan



. . . . . okeh ney selain dari mata . . . . . 



~ BIBIR ATAS BERGERAK-anda akan bergaduh/berbalas balas jawap dgn seseorg

~ BIBIR BAWAH -ada org sedang mengata/mengumpat pasal anda

~ SIKU KANAN BERGERAK GERAK-beroleh kebahagiaan

~ SIKU KIRI -org yg mengasihi kita akan datang

~ BAHU KANAN BERGERAK GERAK-harta akan datang kpd kita

~ BAHU KIRI -bakal berjumpa pembesar/ketua

~ PIPI KANAN BERGERAK-alamat sakit mata

~ PIPI KIRI-sentiasa bahagia

Kalo dok berkedip belah kiri tu , betul laa kot . berapa baldi dah aer mata ak jatuh . hurm . Tapi minggu ney dak lagi ~ harap sgt tak gugur dah aer mata ney . penat . 

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz