UNTITLE +______+


ak rasa bukan ak sorang yg rasa mcm ney . Ak yakin . Pasti semua . Mata asyik tgk jam . Penat tak terkata . Org cakap keja office tak memenatkan . Ce try . Baru kau rasa . HAHA ~


ah ah ah ah ah ahhhh !!! serabut otak tgk keja belungguk ! dan hari ney , PECAH REKOD AMIRA , tak penah ak dapat TOP FIVE keja terbanyak . Hari ney ak dapat . huwaaa !


penat penat penat . Rasa mcm nak guna jari kaki pulak untuk menaip . Rasa mcm nak guna hidung untuk tekan calculator . OH OTAK , tolong bagi the best function . Serius ak penat sangat . 


hat minggu lepas punya pun tak siap lagi . Dah dapat yg baru . Ak nak habaQ . Sehari ak dapat 6 ke 8 kes . Purata seminggu 35 kes . Sehari belum tentu dapat settlekan 7 kes . Hurm . Dah rasa mcm polis dah weyh . Ayoyo .

MEERA , SABAR MEERA SABAR .


dan ape yg paling PENTING SEKARANG . AKU RINDU MAK ABAH AKU DEKAT KAMPUNG . YES !!! I REALLY MISS THEM :'( ... 



2 comments:

  1. ena rasa semua kerja memenatkan... nak mandi pun penat tau.. hehe apapun, dont give up ye sis.. keep moving forward! dah ade byk duit t, boleh blnje ena KFC.. ehhhh >.<

    ReplyDelete
  2. ekkk...mesty malas mandi kan...hik3...doakan saye bg rajin keje ye :)

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz