akuSAYAmeIAMamira ~

saat ini ~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sayaLEMAH .
sayaDOWN .
sayaTAKKUAT .
sayaTAKHEBAT .
sayaTAKMAMPU .
sayaSERABUT .



yes , ak delete post sebelum ney . Jgn tanya kenapa . 
SEMBILAN JANUARY DUA KOSONG SATU TIGA . Ak sgt serabut . serabut sampai tgk pc pon tembus ke belakang nampak kak Lela  +____+

Tolong lah jgn hukum ak mcm ney . Ak tak kuat nak harung sorang sorang . Sebolehnya ak tanak ingat dah . Dan tolong jgn ingatkan ak . Begging u !


 bie , org minta maaf . org down sgt sgt . bukan niat org nak layan bie mcm tu .
 n Selamat Ulang Setahun Tiga bulan Putrameeya  :) ~ i do lurve for you . Sama sama kita usaha n buktikan kat semua org , yg kita boleh jadik mcm mana org org yg kita dah nampak . Betulkan niat kita . In shaa Allah kita akan dapat apa yg kita impikan selama ney ~ 
Tolong jadik yg terbaek ntuk diri org .


ntuk korang kat luar sana , tolong lah jgn nak tuduh yg bukan bukan tanpa usul periksa . Jgn lah pandang sebelah mata .


ntuk Syifa , SELAMAT HARI LAHIR DEAR
kak mira harap perkenalan kita by myspace akan kekal sampai bila bila . Mish u !

2 comments:

  1. aip aip . ada masalah ka ? ape pun , thanks . rindu ka mra jugak :')

    ReplyDelete
  2. mslh sering membelenggu . penat dan sedih . takde tempat mengadu :'(

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~

 
Copyright ©2015 : Meeya Techik | Design by Mastura Aziz